Recenze (339)
Vrána (1994)
Neskutečně temné.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Tenhle styl českých filmů můžu. Neherci, opravdové situace, komické a trapné hlody, maminky... :-)
Fargo (2014) (seriál)
Fakt nejsem na detektivky alá Kriminálka Las vegas, Sběratelé kostí atp., ale tohle je prostě dobré. Vlastně to není ani možná tak detektivka. A Martin Freeman je prostě okouzlující. B. B. Thornton je naprosto skvělej. jediný, kdomi trochu vadil, byla Allison - měla furt takový umučený a utrápený výraz.
Temný případ (2014) (seriál)
Nemám ráda seriálové detektivky. O to víc mě překvapilo, jak je tohle dobrý. Rozhodně za to může i dobré herecké obsazení. Dobrá kamera a střih (místy mi to připomínalo Twin Peaks)... A taky, jak sakra udělali z Woodyho takovýho mladíka? :)) Líbilo se mi to, protože to nebylo utahaná, myšlenkové pochody byly vesměs jasné, i když ne všechny pokládané na zlatém tácu. Nějaké to životní a vztahové drama. Rozhodně velké plus za to, že nenatahovali poslední díly (umím si představit, že by to šlo udělat ještě na pár dílů, abychom byli napjatí, kdo že je ten vrah, přežijí-li zranění atd).
Ledové království (2013)
Je to krásná pohádka, hlavně po visuální stránce. Příběh není nijak nabitý, ale jeden dějový zvrat tam rozhodně je. Možná dva :-)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
S tímto námětem jsem neviděla doposud žádný seriál. Na mě to působí místy velmi realisticky, jindy zase trochu přitažené za vlasy. Ale to vůbec nevadí, protože fandíte hlavní hrdince a "hrdinovi" a seriál má spád, zvraty a dobrý děj celé dvě serie. Čeká mě třetí a jsem zvědavá, jak to bude dál.
Rivalové (2013)
Plakát je tak hrozný, že sem si říkala, že to nemůže bejt dobrý. No a bylo. Velice mě to překvapilo.
Tropická bouře (2008)
Já vím, není to geniální, místy to pokulhává, ale ty hlášky sou nesmrtelný.
Pád (2006)
Asi to není nejlepší film, který kdy uvidíte, ale pokud máte rádi maličkosti, jste plni fantasie a máte slabost pro lidský příběh, pak je to film přesně pro vás :-)
Candy (2006)
Sladká Abbie a Heath... Naprosto se mi to trefilo fo vkusu.