Recenze (339)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Nečekala jsem to, jelikož romantický serál nebývá dobrý, ale opravdu mě to dostalo. Je to svým způsobem dost jiný, ale zároveň charakteristické rysy některých postav jsou podobné jako jinde.
Kameňák 3 (2005)
Pár dobrých vtipů film neudělá.
Kancl (2005) (seriál)
když tomu příjdete na chuť, tak vás to nepustí. Opravdu se sžijete s hrdiny v kanclu a nachytáte se při tom, jak si budete říkat, ten Dwight je idiot, pane bože, tak už jí to, Jime, konečně řekni :-))
King Kong (2005)
Bohužel jsem se u tootu filmu náramně nudila... a já se tak těšila na nové a lepší zpracování a zajímavé grafické efekty...
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Mě to dostalo.
Pýcha a předsudek (2005)
Ale tak nebyl to špatný film. Jen možná hodně předvídatelný... Jasně, je podle knihy, ale nějak to chvílemi nemělo náboj.
Serenity (2005)
Oproti seriali poamerictene vic, ale i tak to ma porad riz >] A konecne taky vidime River v akci >]]
Svěrací kazajka (2005)
Dobře rozvinutá myšlenka (dalo by se ještě více), přesvědčivé herecké výkony. Film na mě zapůsobil.
Šílení (2005)
Film na mě udělal dojem, nejen hereckými výkony, použitými povídkami (E.A.Poe byl dobrý povídkář:-)), ale také i scénami s vnitřnostmi a masem.
Válka světů (2005)
Film mě nudil. Nebylo v něm nic, co by mě zaujalo a nebyla chvíle, kdy bych nepřemýšela, kdy už to konečně šťastně skončí? Možná to podle některých je fnomén, dokonalý remake, ... ale mě neuchvátil ani na poprvý, ani naporduhý.