Poslední recenze (116)
Láska & gelato (2022)
Nereálné, afektované, hloupé.
Pečovatel (2014)
Natočeno dle knížní předlohy mé oblíbené autorky Mo Hayder. Za to jednoznačně 5*.
Znamení (2002)
Po dlouhé době jsem koukala na něco s dabingem a už nikdy víc! Přišlo mi, že jsou všichni zpomalení idioti a tak strašně mne to vytáčelo, že jsem skoro nevnímala, o co se jedná..Hodnocení přidáno po prvním shlédnutí před 6 lety..