Recenze (5 333)
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Jasně přiznávám Frank Drebin mě tam hodně chyběl, ale to že existuje taky film, který to dává sežrat zkruvenejm levičákům v čele s Moorem je na aplaus, to si cením na tom filmu víc než humoru, kterýho tam rozhodně nebylo tolik, aby film měl zelenou na název Bláznivá střela.....
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Opravdu lék na blbou náladu, měl by spolehlivě zabrat.
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Tak trapas to skutečně nebyl . Až příště bude policie zase zatýkat Krejčíře a jemu podobné, měla by zavolat Franka Drebina, on by z toho trapasu totiž uděla alepsoň komedii.
Bláznivá výhra (2012)
Občas jsem se nemohl zbavit dojmu, že sleduju španělský příbuzný Dannyho parťáků. Film funguje jako oddychovka docela dobře, zejména scény mezi jednotlivejma členama rodiny jsou docela zábavný. Ovšem příliš nevěřím tomu, že by se Casina nechala ruinovat aniž by z jejich strany nepřišla tvrdší reakce. Systém , kterej zde byl prezentován byl sice vyřčen, ale měl k němu tolik otázek, který se už zde nikdy nenamáhál vysvětlit, že mu příliš nevěřím, pokud to je podle skutečnosti, byl bych rád, kdyby mě někdo z rodiny Pelayů napsal podrobnosti a pak hurááá do casin.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Musím říct, že ta první část, kdy tam Ryan balil jednu za druhou někdy i povíce kusech najednou (ano mluvím o ženách, mé milované feministky ) mě dost bavila, jenže je to americká romantická komedie, což znamená, že po první poměrně zábavný části, přichází druhá, romantická část a to už stálo za vyliž prdel. Především se nepoved výběr klíčový samice, mně se prostě Emma Stone nelíbí, ona, ale i Analeigh Tipton, tu leda tak do hororů jako první oběť a ne na zaslepenou lásku toho synka z učesem ala Miloš Frýba. Jediná Julianne Moore trošku zachraňovala situaci, ale i tak bych v týhle nouzovce asi radši hrábnul po Ryanovi, protože ty dvě mě připadaly jak kdyby právě utekly z veletrhu strašidel a zamilovat by se do nich nemoh ani bezhrbej vebloud natož já nebo Ryan.
Bláznivej sejf (2003)
Sejf může být bláznivý asi tak stejně jako tato komedie vtipná. Nicméně Woody Harrelson je skvělý , pár vskutku zábavných situací a krásný element zastupuje Alicia.To vše dohormady je na hranici ke 3*.
Bláznivý Petříček (1965)
Jednoznačně nejintelektuálnější film s Jean-Paul Belmondem. Osobně si myslím, že film je myšlenkově až moc přeplněn. Ze všech dialogů, monologů a citací se mě vryl a navždy uložil do paměti jeden záběr, byl bez hudby, byl beze slov, přesto dokázal vyjádřit mnoho. Kamera sleduje lidské stopy v písku, které postupně splachuje mořský příboj a zastaví se záběrem na popel. Nejen díky této scéně, ale i díky hereckým výkonům Jean-Paul Belmonda, Anny Kariny a trvdému konci se stopy tohoto filmu ve mě hned tak nespláchnou.
Bláznova kronika (1964)
Nikdy nepřestanu obdivovat obrazovou originalitu pana Zemana i zde je spousty geniálních momentů. Tentokrát je to však horší s tempem příběhu. Ze začátku jsem vrněl blahem, humor, vtipné dialogy, spád, akce, ale od okamžiku, kdy se Petr ocitne na hradě se mně zdálo, že film přešlapoval na místě a až do závěrečnýho finále se nikam výrazně neposonul.
Bláznovo zlato (2008)
Jsem silně nespokojen. Kate Hudson totiž ve filmu neměla ty rajcovní plavky co má na plakátu a navíc ve skutečnosti nemá ani takový kozy co má plakátu. Ve filmu má na sobě totiž černý dvoudílný plavky. Záběry na její zadek jsou všehovšudy jen dva. Za to skvěle vypracovanou postavu Matthew McConaugheyho mi homouš za kamerou cpal na plátno snad každou druhou minutu. Naštěstí oba dva hlavní hrdinové jsou krásně opálení, protože kdyby byli bílý jako tvaroh, celej příběh by stál za hovno.
Blaženost (2021)
Tak tohle šlo těžce mimo mě. Film je tak chytrej, až je totálně blbej. Paradoxně nehrát v tom Owen se Salmou tak o toto "veledílo" ani nešktrnu, takže pěkně děkuju Vy dva, za totálně prosranejch 103 minut mého života.