Recenze (301)
Modravé hlubiny (2015) (seriál)
Nádherne spracovaný a komentovaný prírodovedný seriál s krásnym podmorským svetom.
Inspektor Max (2018) (seriál)
Čudujem sa pánovi Kukurovi, že sa znížil hrať v takejto zlátanine.
Videostop (1985) (pořad)
Jedna z najlepších súťaží v dobe svojho vysielania.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Pre mňa výborný film. Dvojica Toffi a Vaculík zase fungovala na jedničku, boli tam pekné kulisy, dobrá hudba a Vašut tomu ešte dodal šmrnc. A Krainová nato, že nie je herečka to dobre zahrala. Ja tomuto filmu nemám vôbec čo vytknúť a takéto skutočné kamarátstvo sa v živote nevidí. .
JAG (1995) (seriál)
Propagandistický seriál, urobený priamo na objednávku americkej armády, aby ukázali hrdinov a skryli to negatívne, čo spôsobili vo svete. Ináč seriál bol fajn, príbehy ma bavili a herci boli sympatický.
Dr. House (2004) (seriál)
Tento seriál mal úroveň, i keď posledná séria už bola slabšia.
Tělo jako důkaz (2011) (seriál)
Príbehy by boli aj zaujímavé, ale tie preafektované postavy.
Slunce, seno, erotika (1991)
Super paródia na typické správanie našincov, ktorí si myslia, že Západ je niečo svetové. Najprv sme sa pchali do* rusom, teraz západu. Skvelé hlášky napr. Keď do Európy, tak hoci aj nahatý. Ako trefné v dnešnej dobe - viď. EU. Troška tu zase výborne opísal našu mentalitu.
Hříchy pro pátera Knoxe - Omyl v lázních (1992) (epizoda)
Pre mňa najslabšia epizóda.
Hříchy pro pátera Knoxe - Proč tolik nebožtíků (1992) (epizoda)
Zápletka bola dobrá, Kanyza s Adamovskou si navzájom dobre sadli. Vašut a Moravec presvedčivo zahrali svoje úlohy. Len ta Brožová mi nejak nesadla...