Recenze (29)
Daredevil - Nový ubrousek (2018) (epizoda)
Fisk : Come on!! KILL ME! Matt :NO!! God knows I want you... but you don't get to destroy who I am!! You will go back to prison and spend the rest of your miserable life in a cage!! Knowing you'll never have Vanessa!! Thats this city REJECTED you!! IT BEAT YOU I BEAT YOU!!
Metanol (2018) (TV film)
A to vše kvůli bazénu....
Pán času - Prstence Akhatenu (2012) (epizoda)
Epizoda průměrná...ale ten nejsilnější moment od 11. Doktora vůbec...dal bych už jen za projev 5..ale pak tam je ten zasraný list a celou tu scénu zruinuje...:/
Pán času - Utopie (2007) (epizoda)
Master!
Pán času - The Battle of Ranskoor Av Kolos (2018) (epizoda)
Nejhorší finále Doktora....absolutně žádný build up...prostě nic...
Tokio ghoul - √A (2015) (série)
Ano..kašle to na mangu..a má to mezery, ale je to pořád velice důstojné pokračování a stále výborný zážitek..
Lidice (2011)
4* za soundtrack na konci..ten je úchvatný.
Queen Rock Montreal 1981 (2007) (koncert)
Jeden z nejlepších koncertů a při Somebody To Love Freddie brečí...
Donnie Darko (2001)
Film, ze kterého jsme se jak psychicky, tak i fyzicky zesral...a to mi je 15..panebože..to bylo horší, než horor 5/5
Máš ji! (2018)
Vtipný a nabušený film , který má perfektní cast a fakt dobrou akci , díky Jeremyho Rennera..ten byl z filmu nejlepší..každopádně jsem se hodně pobavil a bylo to fakt super..ale na 5 to není , něco mi tam prostě chybí 4/5