Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
500 dní se Summer (2009)
Temný rytíř (2008)
Po druhém shlédnutí - ještě lepší.
Nouzový východ (2008)
Strážci - Watchmen (2009)
Americká krása (1999)
Manderlay (2005)
Iron Man (2008)
Wow, wow...tleskám Roberte Downey jr., tvý charisma i hlášky bych chtěl mít. Výživnej byl i Jeff Bridges jako Obadiah Stane, jehož sem na velkým plátně už dost dlouho neviděl. Akce byl dávkovaná přesně v míře pro mě přijatelný (žádná megalomanie jako ve Wanted, ale sem tam něco). Supr komix, kterej se roznodně řadí mezi ty nejpovedenější.
Melancholie (2011)
Nejlepší film o globální katastrofě, jaký jsem kdy viděl. Nádherná kritika naší globální společnosti plná překrásných obrazů a silných emocí. Film, který Vás donutí ještě 5 min po konci filmu sedět a bezmyšlenkovitě sledovat titulky. Lars je pro mě génius, hitler ne-hitler.