Oblíbené filmy (9)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Naprosto střelená komedie s naprosto suprovým a černým humorem. Ani ten konec mi prostě nevadí jak je. Tak nějak mi to k tomu prostě sedne.
Příliš vzdálený most (1977)
Spousta hereckých hvězd, perfektní herecké výkony a historická přesnost. Co víc si od válečného filmu člověk může přát?
Poslední skaut (1991)
Láska nebeská (2003)
Dlouhá léta moje vánoční klasika, kterou klidně vidím i mimo Vánoce. Pokaždé se tam najde minimálně aspoň jeden moment kvůli kterému mám lepší náladu.
Hvězdný prach (2007)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Kevin Smith snad v té své nejlepší formě. Nahláškovaný film s důležitým poselstvím, který si člověk musí najít sám.
Ponorka (1981)
Stačí ta úvodní melodie a úplně mě z toho mrazí. Film, který je neskutečný hlavně tím jak vykresluje atmosféru stísněných prostor v ponorce a hlavně to, co možná někde v knihách vypadá jako ne zase tak špatný tak v reálu muselo být peklo. Pro mne jeden z naprosto nejlepších válečných filmů všech dob.
Skála (1996)
Viděl jsem poprvé před lety na videokazetě a hned mi to učarovalo. Ten film má pro mne snad všechno co by měl mít. Je to zábavné, akční a s dobrými herci, kterým suverénně vládne Connery. Prostě láska, která začala před lety a stále trvá.