Recenze (248)
Muzzikanti (2017)
Do píčy, so sem to právě viděl? Co to točilo za zjeby?? Doufám, že každěj, kdo se na tom podílel, dostal minimálně rakovinu mozku, protože já ji z koukání na tu sračku mám dozajista!
Odloučení (2022) (seriál)
Naprostá pecka! Konečně po všech stránkách originální seriál + výbornej cast a postavy.
Mandy - Kult pomsty (2018)
Kurva strašně roztahaný, vůbec se do toho nedostal... bohužel
Celebrity s.r.o. (2015)
Kurva!!
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Za mě celkem sračka - zbytečná recyklace prvků z "prvního" dílu a hlavní parta záporáků vypadá jak nějaký venkovský ochotnický divadlo. Hezky natočený, Ewan dobrej, ale nula napětí a přijde mi, že ta nahá bába musela bejt nějakym exhibicionistickym sponzorem filmu, protože její povislý kozy sou tam nejmíň stokrát. Jestli něco novějšího od Kinga, tak seriál Outsider.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Extrémně okopčený Superbad
Pán tygrů (2020) (seriál)
Má to všechno!
Favoritka (2018)
3,5*
Vlastníci (2019)
Je to zábavný asi tak jako jít na úřad...
V síti (2020)
Smál sem se od začátku do konce!