Recenze (96)
Fargo (1996)
Štěpkovač už nikdy nebude, to co býval. [85%]
Perníkový táta (2008) (seriál)
Pro mě obrovské překvapení. Na seriál jsem narazil až letos a divím se, že mi tak vynikající seriál dlouhá léta unikal. V žánru drama jsem spolu s Dexterem neviděl lepší seriál. Tak dokonalou proměnu postavy nezažijete v žádném filmu ani seriálu. Dokonalost ve všech směrech! Je velká škoda, že seriál nemá v ČR lepší propagaci, co se týče TV (popůlnoční vysílání na Nova Cinema) a co se týče DVD (u nás na DVD vydaná jen 2. série (?!?)), jeden z mála seriálů, který by si tuto propagaci zasloužil. Btw. stále jsem nenarazil na Heisenbergův Blue magic u nás v Praze, tak nevím, kde ta distribuce vázne. [100%]
Vedlejší účinky (2013)
Film založený na vynikajícím scénáři, který dělá 80 % filmu. K tomu doplněný skvělým Judem Law a Rooney Mara. O šokující scény není nouze a nebýt určitých nedokonalostí v příběhů jednalo by se o jeden z nejlépších plnokrevných thrilerů poslední doby [88%]
Kriminálka Kolín (1999) (seriál)
Hvězdičku za to, že jsem jako malý u toho zabíjel nepochopitelně čas. Hanba ti! [10%]
Skyfall (2012)
Spolu s Casino Royale nejlepší bondovka. Casino u mě o chlup vítězí, ale Skyfall má zase nejlepšího záporáka za 50 letou historii. Javier Bardem exceluje a s jeho příchodem dostává film neuvěřitelný drive. Podoba s Jokerem asi nebude náhodná. [95%]
Kdo přežije - Ostrov vykoupení (2011) (série)
Po taktické stránce nejdokonaleji zahraná hra! Oblíbenci: The Mentalist - ROB, The Specialist - PHILLIP [93%]
Kdo přežije - Hrdinové proti padouchům (2010) (série)
Nejlepší řada s nejlepšími hráči. Oblíbenci: !Russell!, !Coach!, Boston Rob!, James. [98%]
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
S19 Samoa: Vynikající! Asi nejnapínavější série vůbec. Russell vládl celé sérii! Škoda jen nevýrazných žen ve hře (Shambo nepočítám ;)) Oblíbenci: !Russell!, Shambo. [97%]
Diktátor (2012)
Klasickej Cohen jak ho máme rádi. Mix trapnosti a geniality zároveň. Čekal jsem letos ještě něco více, ale Diktátor ničím nevybočuje z řady od svých kamarádů Borata a Bruna. Lepší je zde jedině příběh, jinak vás Cohen nemůže ničím překvapit. Trošku jsem nepochopil Nortonovu vsuvku ve filmu ale budiž. Btw. už se na to nové Porsche 911 2012 těším!! [83%]
Agenti dementi (2003)
Největší omyl v mém životě. Těch 99 Kč za kino lituji dodnes. [0%]