Recenze (107)
Barbie - Příběh mořské panny (2010)
Nejlepší Barbie
Příběh žraloka (2004)
Fascinující... Myslím, že tento film miluju
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Po skvělém druhém díle poměrně zklamání... Pak zvlášť konec trilogie, ze kterého jsem byl upřímně napjatý ve mne zanechal pocit nechutě.
Bídníci (2012)
Ale piču že neumějí zpívat
Nebe s.r.o. - 2 týdny (2019) (epizoda)
"Wassup." - Bůh
Star Wars: Klonové války - Old Friends Not Forgotten (2020) (epizoda)
Finále, které si tento seriál zaslouží. Všechny předchozí epizody, jakoby byly úplně z jiné série. Tohle je vrchol Star Wars.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Cože kurva
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Hej, wtf.. Tenhle film funguje i nefunguje zároveň.
Korunní princ (2015) (TV film)
Herecký výkon Hádka a Josefíkové jsem si moc užil... Ve výsledku ti 2 tahali celý film. První čtvrthodina byla sice vskutku excelentní, ale po ní... No, po ní to bylo tak nějak o ničem.
Duna (1984)
První polovina je mnohonásobně lepší jak druhá, která působí jako myšmaš milionu různých nápadů. Na druhou stranu adaptovat takové geniální dílo jako je Duna je těžké a tudíž, i přes mnoho nepřesností musím tvůrce chválit.