Recenze (44)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Ho ho ho. Johne ty hajzle zase si mě dostal. Seš skvělej. Akorát mi chybělo víc akce pana Ramba. Nebyl tam žádný pořádný kontakt.
Tenkrát na Západě (1968)
Krásné, skvélé, úžasné. Jedním slovem skvělé. Nejlepši western všech dob a nic ho nepřekoná.
Gremlins 2 (1990)
Přežít válku znmená stát se válkou. Malej GREMLIN sledující Ramba a pak ho napodobuje je bez chyby.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Teď sem to dokoukal. A mé hodnocení? No sliboval sem si více akce více krve a více mrtvol. Je to přijemný film příjemně ukecaný( někdy se žvaní až moc) ale zas tak zklamán sem nebyl. Doufám že Robert Rodriguez mě z Planetou teror nadchne víc. Jo a ten závěr jak tam Mikeho mlátí je skvělý.
Muž s mečem (1992)
Viděl sem to už hodně dávno. Moc si z toho nepamatuji ale tak na 2 hvězdy.
Highlander: Zúčtování (2000)
No proč je každý sudý díl Highlandera taková blbost?
Highlander 3 (1995)
Po katastrofálním druhém díle jednoznačně posun k lepšímu. Neni to sice žádný zázrak ale mě se to líbilo.
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Tak to sem vážně nesral debilita největšího ražení. Jednu hvězdu za to že je to Highlander
Highlander (1986)
Naprostá klasika, kterou pohřbila zbytečná pokračování ale tenhle první díl je jednoznačně nesmrtelný. Tvůrci se měli řídit že může zůstat jen jeden.
Rocky IV (1985)
Rocky se vydává do Ruska pomstít svého přítele Apolla. Skvělé prostředí, skvělí soupeř a skvělá tréninková sekvence. Hodně povedený díl.