Recenze (736)
Roj (1978)
Pěkný horor s dobrým hereckým obsazením. Zabijácké včelky se činí.Slušná atmosféra, slušné útoky. Dobrý.Nemám co vytknout.
Divoké včely (1976) (TV film)
Včeličky pilné, snaživé a vraždící. Ráda se podívám na tenhle druh hororu a popravdě nebyla jsem ani trochu zklamaná. Je to hodně retro, znát to na filmu je, ale svoje kouzlo to mělo. Uznávám,každýmu sednout nemusí,ale jako oddychovka to jde.
Zombie Shark (2015) (TV film)
Byla to ptákovina,ale mně se tohle fakt líbilo. Jako fanoušek zombií a zvířecích hororů jsem byla spokojená. Asi jedna z mála.
Krysy útočí (2001)
Koukat se na to dalo, ale byla to děsná stupidita. Nikdy víc.
Obří vosy útočí (2012)
Čekala jsem teda lepší dílo. Ale co, i obří vosy se někdy utnou.
Čelisti (1975)
No jo- tenhle kultovní horor byl a je pro mně nej. Viděla jsem ho coby dítě a krvelačně jsem čekala,když ten žralok sežere někoho dalšího . A ta přibližující se ploutev.............. Vynikající a nepřekonatelný Spielberg.
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Ptákodemie: Děs a hrůza - no to fakt byl děs a hrůza. Škoda slov.
Cujo, vzteklý pes (1983)
Cujo- roztomilý bernardýnek se promění v běsnící bestii. Četla jsem i knihu a obojí mně pohltilo. Mám ráda Kinga a ani tentokrát mně nezklamal. Plný počet.
Ptáci (1963)
Hitchcocka já můžu, jeho Psycho je pro mně film č. 1. Ale tyhle ptáci mi nějak neseděli. Dávám tři hvězdičky za pár ptačích útoků a vyklovaných očí, jinak postavy mi byly vyloženě nesympatický.
Jezero (1999)
Za mně plný počet hvězd. Určitou roli hraje u mně nostalgie. Film jsem si tenkrát půjčila ještě ve videopůjčovně a koukala jak u vytržení. Tyhle horůrky já můžu a v té době se mi líbil i Oliver Platt, takže volba byla jasná. Sice tam hrál hňupa, ale celkově jsem se bavila. Strašidelný to nebylo ani omylem. Příjemná oddychovka. Nedávno jsem si na film vzpoměla a pustila. Dojmy pořád stejný.