Recenze (43)
Prometheus (2012)
80%. Na rovinu jsem čekal, že zase uvidím vetřelce jako takového, jakého ho znám, bohužel mi toho nebylo dopřáno. No nevadí film mě bavil a skvěle vysvětlil tu podstatu proč vlastně potvora jménem vetřelec vznikla.
Rituál (2006)
Film o ničem, vůbec nechápu jak zde mohl hrát Nicolas Cage.
Nezastavitelný (2010)
Skvělej film, ve kterém se neděje nic nemožného. Přímý úkaz toho co vše se může stát, když lidský faktor pochybí. Silný americký mašiny, který mají pod kapotou moc a moc koní a přetlačují se. 80%
Venom (2018)
Celkem slušná úvodní seznamka s novým hrdinou od Marvel, ale doufám že pokračování bude propracovanější, až na pár scén mě to dějově nenadchlo, ale zase některé hlášky jsou slušný a vtipný.
Verona - Teď a tady (2015) (hudební videoklip)
Jednoduchý text, veselá muzika přímo vybízí si jít "šlapat zelí" na parket.
Bony a klid (1987)
Na tento film se podívám klidně znova a znova. Věrohodný popis jak to tady fungovalo v 80.letech s vekslákama, co si mohli dovolit a jak si žili.
Copak je to za vojáka... (1987)
Viděl jsem to několikrát a vždy se no tento film kouknu znovu. Na vojně se daly zažít různé příběhy, dějově to smysl má.
2012: Doba ledová (2011)
Strašná blbost a bylo mě i líto času stráveného sledováním tohoto filmu. V jednom snímku běží děti v krátkém tričku,hned poté lidé zachumlaní v bundách a zmrznou za chůze. Příběh o ničem a katastrofální efekty.
S tebou mě baví svět (1982)
75% Jednou za čas se na tento film kouknu, ovšem titul komedii století bych tomu nepřidělil. Pár kouskům se zasmát dá.
Grizzly: Pomsta šelmy (2007) (TV film)
Tak toto je opravdu otřesný film. Začátek zrychlený, říkal jsem si no dobře...a pak to přišlo, sražené mládě medvěda, tak už mě bylo jasné že samice začne "lovit" viníky. Kamera se neustále kolíbá a ty efekty naprosto tragické.