Recenze (87)
Achtste-groepers huilen niet (2012)
Spíše pro mladší publikum a dost předvídatelný film. Ale povedl se.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Začátek mě moc nezaujal, ale pak se to všechno rozjelo a já nemohla odtrhnout oči od obrazovky.
Andělé a démoni (2009)
První díl byl určitě lepší, to ale neznamená, že jsou Andělé a démoni špatným filmem... Protože nejsou!
Apollo 13 (1995)
„Houston. Máme problém.“ Skvělá hláška ze skvělého filmu. A v hlavní roli se skvělým hercem.
Atlas mraků (2012)
Stačí se jen soustředit a dávat pozor, já film pochopila už při prvním shlédnutí. A také se mi velice líbil, určitě si přečtu i knihu.
Auta 3 (2017)
Klasický film Auta. Nic víc, nic míň. Nepřišlo nic nového nebo fascinujícího. Za mě tři hvězdy.
Autosalon (2005) (pořad)
Český lacinější Top Gear
Bohemian Rhapsody (2018)
Chcete jít na koncert skupiny Queen? Stačí když si zajdete do kina na Bohemian Rhapsody. Ještě jsem nezažila, že by lidé v sálu tleskali po skončení filmu tak dlouho. Jak film, tak Rami Malek vyhráli zlatý glóbus právem. Určitě jim pudu držet palce i na Academy Awards.
Carly Rae Jepsen - I Really Like You (2015) (hudební videoklip)
Tom Hanks je prostě nejvíc nejlepší! :D
Cesta do zatracení (2002)
Nádherný a částečně i "tajemný" film z gangsterského prostředí. Já mám tyhle mafiánské filmy ráda.