Recenze (31)
Bez střechy a bez zákona (1985)
Nevhodné pro lidi s OCD! Ale ta scéna opití se se starou ženou nemá chybu :D.
Aguirre, hněv Boží (1972)
Honba za ničím.
Rodinná oslava (1998)
Hardcore terapie rodinného traumatu a k tomu skvělá komedie.
Satanské tango (1994)
Kolektivní deprese. Záběry tak dlouhé až je to iritující (vystihující vše). Práce kameramana je neskutečná. 7,5h. Magnum opus.
Utrpení Panny orleánské (1928)
Tento film doporučuju každému! Dlouho jsem se tomuto filmu vyhýbal, ale musím říct, že je to jeden z nejdůležitějších a nejlepších filmů všech dob, kdy po zhlédnutí můžeme získat vhled. Vidíme zde vševědoucí církev páchající zlo trest smrti oddané křesťance Janě z Arku, která má jinou vizi křesťanství než církev a má neutuchající víru ve svou vizi.
Pod olivovníky (1994)
Výborná filmařina!
Kde je dům mého přítele? (1987)
Jeden z nekrásnějších a nejlepších filmů, které jsem viděl.
Lost Highway (1997)
Masterpiece. Zpracování je geniální. Velké umění. Miluju Lynchovu představivost...
Dvojí život Veroniky (1991)
+ Three Colors trilogie
Strom života (2011)
Poezie. Život. Vesmír. Bůh. Slzy i spasení. Pro mě jeden z nejlepších filmů všech dob.