Recenze (194)
Láska a smrt (2023) (seriál)
Tak tohle je fakt docela šílený. Žijeme ve světě, kde je možný asi fakt všechno. Skvělé herecké výkony, to se musí nechat.
Mezi odpady (2019) (studentský film)
Neříkám, že je to kdovíjaký dokument, určitě jsem viděla lepší, ale dávám vysoké hodnocení, protože je to důležité téma, o kterém by každý měl vědět a přemýšlet a taky se podle toho chovat.
Jen vraždy v budově (2021) (seriál)
Nesourodá trojice vyšetřuje úmrtí jednoho z obyvatelů domu. O průběhu vyšetřování natáčejí podcast. Občas se dostávají do bizarních situací, jako když přinesou Stingovi krocana. Trochu vtipné, trochu šílené. Začátek se nezdá být tak zajímavý, ale vyplatí se vydržet až do překvapivého finále.
Jen vraždy v budově - Kluk z 6B (2021) (epizoda)
Hluchá epizoda, mnohem zajímavější než ty dosavadní a velice originální.
Batman (2022)
Hezký film o hnusných věcech. Škoda, že takhle svět opravdu funguje. Ani dlouhá stopáž nevadila.
Červený trpaslík - Země zaslíbená (2020) (epizoda)
Ano, byla to maličká vykrádačka epizody Čekání na boha, ale Bože můj! Červený trpaslík je pořád stejně vtipný, absurdní, skrytě pravdivý a tak inteligentní, že tenhle humor nepochopí jenom neinteligent. Kromě série Zpátky na Zemi je to úžasná podívaná od prvního dílu až po tento (prozatím?) poslední.
K zemi hleď! (2021)
Další ukázka lidské debility a absurdnosti tohoto světa pojatá jako černá komedie.
Na lovu (1980)
Na tuto dobu to musel být velice odvážný film. Moje oblíbená scéna je jak velký černý polda oděn jen v klobouku a tangách vejde do vyšetřovací místnosti, nafackuje obžalovanému a beze slova odchází. Je to tak absurdní a šílené, že nemůžu odvrátit zrak. Navíc Al jako gay v přestrojení stojí za vidění.
Poslední souboj (2021)
Krásný příběh o cti a pravdě, na které zdánlivě nezáleželo, ale která nakonec stejně jako vždy, vyšla najevo.
Brigitte Bardotová, rebelka s příčinou (2019) (TV film)
Krásný dokument o Bardotce, kde jí můžeme vidět ani ne tak jako hvězdu, ale jako obyčejnou ženu milující zvířata❤️