Recenze (194)
Proč ženy zabíjí (2019) (seriál)
Brilantní! Vtipem předčí Zoufalé manželky a napětím Sedmilhářky. Tři časové linie, které na sebe nezávisle navazují, řeší to samé a přesto jinak a za jiných okolností. Lucy Liu nepřehlédnutelná, konec graduje do poslední chvíle. Co víc si přát.
Poslední aristokratka (2019)
Děj filmu se poněkud odklání od knižní předlohy, ale to Poslední aristokratce vůbec nevadí. Jedna vtipná scéna střídá druhou a to dělá z filmu pohodovou odpočinkovou záležitost pro všechny věkové kategorie.
Ventolin - Disco Science (2017) (hudební videoklip)
Je to génius nebo blázen? Kdoví. Musí se ale Ventolinovi nechat, že to, co dělá dělá dobře a má svůj styl.
Joker (2019)
Myslela jsem, že děsivějšího a nechutnějšího klauna už letos neuvidím, ale Joker To v pohodě strčil do kapsy. Bizarní a zároveň geniální podívaná s excelentním Joaquinem Phoenixem v hlavní roli. Smích, ze kterého mrazí v zádech a chvílemi se i kroutí vnitřnosti, mimika a pohyby, to vše nenechá diváka klidným. Podívaná to je působivá, možná až moc. Podruhé si takovou dávku vyšinutosti asi raději nechám ujít.
Velké naděje (1998)
Zvláštní pocitový film, který by mohl být o třídu výš, kdyby byl pojatý jinak. Jak přesně nevím, ale něco tomu chybělo. Celé to bylo snové a pohádkové, protkané zelenou barvou. Éterická fatální kráska Gwyneth Paltrow, která by se měla najíst si hraje s Ethanem Hawke. Do toho zločinec Robert De Niro jako vykonavatel spravedlnosti a konec jako z pohádky. U scény polibku u kašny jsem měla husí kůži.
Divočina (2014)
Nějak jsem se tohohle filmu bála, protože i když mám Reese Witherspoon hodně ráda, neuměla jsem si jí do téhle role nějak napasovat. Musím ale říct, že jí ztvárnila úžasně. Silný příběh, o to silnější, že se skutečně stal.
Dark - Season 2 (2019) (série)
Nevím, jestli je 2. série tohoto zajímavého seriálu uz překombinovaná nebo geniální. Každopádně je to zajímavé a těším se na další sérii. Potkat sám sebe v jiné době, zjistit, že matka je vlastně dcera svojí dcery a vést válku se svým starším já - originální a propracované po všech stránkách.
Banda (2019) (seriál)
Konečně se přesycený superhrdinský trh rozmělnil něčím originálním. I superhrdinové jsou jen lidé, možná i o něco horší než obyčejní lidé.
Sedmilhářky - Série 2 (2019) (série)
Celá série mě hodně nadchla. Málokdy se mi líbí filmové zpracování víc než kniha a bála jsem se, aby 2. série měla co říct, ale mé obavy se nenaplnily a každý týden jsem se nemohla dočkat nového dílu. Obzvlášť Nicole Kidman a Meryl Streep rozehrály excelentní hru. Možná se dočkáme i 3. série?
Černobyl (2019) (seriál)
Děsivě působivé. Škoda, že to není sci-fi.