Recenze (4)
Minority Report (2002)
Film naprosto skvělý, jediné z čeho jsem zůstala rozladěná, že tam nebylo objasněno, co se ve skutečnosti stalo s" Cruisovo" synem......
Léčba rakoviny zevnitř (2008)
Film se mi moc líbil, i přes to, že se určité věci opakovaly stále dokola a pro někoho se to může zdát jako vymejvárna mozku. Mrzí mě, že jsem plno věcí nevěděla dřív. Film rozhodně stojí za zamyšlení a myslím, že to stejně funguje ve všech oborech. Pokud to jde, lékařům se vyhejbám obloukem a ano, strava je jedna z nejdůležitějších věcí. Já prostě dávám 5*, usadilo mě to do židle....
Sestra (2018)
Dávám jednu hvězdu, bohužel, pro mě to bylo zklamání a u filmu jsem se doslova nudila.....
Než přišla bouře (2018)
Filmy podle skutečnosti mě hrozně baví . Herce Sama Claflina mám ráda, i když téměř ve všech svých filmech nakonec umírá, snad kromě S láskou Rosie. Film na mě zapůsobil, pobrečela jsem si. Hudba k filmu mohla být trochu lepší, nicméně dávám spokojeně 4 hvězdy