Recenze (466)
Paterno (2018) (TV film)
O futbale neviem nič, šport ide mimo mňa a moc ma ani nezaujíma. V rámci ubúdajúcej možnosti pozerať Alove filmy (už som videla takmer všetko), tak som siahla po tomto Levinsonovom kúsku. Prečo nie. Naštastie tam toho futbalu nie je príliš veľa a skôr sa sústredí na škandály okolo. Skôr o tom ako ľudia zatvárajú oči pred skutočnosťou. Alovo podanie Patersona v pozícii je mi to fuk je topové.
King of the Hill (1993)
Veľmi príjemné prekvapenie, skutočne sa divím, že prečo sa na tento filmíček zabudlo. Dokonca je tam aj mladý Brody a to se vyplatí
Zpátky do ringu (2013)
Do bandičky chýba ešte Al aby to bolo ako za starých čias. A ešte Walken. Je to docela fajná vec. Čo keby Rocky fightil s Raging Bullom? Ale ne kecám.
Zločiny budoucnosti (2022)
Čo som to prave videla? Nemám páru
Cliffhanger (1993)
Na hory pozerať pekne z diaľky, radšej zo zeme a ani si nepredstavovať čo by to bolo keby sa niečo pokazilo... Sly je najpripravenejší horolezca vo vesmíre a priekopník zimného otužovania. Popritom skáče ako kamzík a žiaden problém nie je nemožný. No a potom sú tam nejaké prachy a pár magorov na snehu... len si to užit
Uzavřený případ (2011)
Celkom fajn krimi do telky. Je tam Al a Ray... trošku. Ale v podstate je to celkom fajn, umyselne nadhodnocujem
Nejsme žádní andělé (1989)
Prekvapenie dňa :) rozhodne je to taký film čo od toho netreba čakať nič a vo výsledku je to príjemné prekvapenie. Boží herecká dvojka.
Americká noc (1973)
Niektoré scény si proste zapamätám do konca života. To nejde zabudnúť
Hvězdný prach (2007)
Výborná fantasy "pohádka", mne to docela trafilo do nálady, príjemne sa mi na to pozeralo, De Niro vo svojej roli úplne top. Fajné dobrodružstvo, musím si prečítať knihu PO PREČITANI KNIHY áno miestami je to odbite a chýbajú tomu nejaké pasaže ale film má niečo čo kniha nie a to kapitána Shakespeara v podaní cool De Nira A film je takovej celý kúzelný
Pouhá formalita (1994)
Fajnotka veliká, len mi k tomu vonku chýbalo upršané počasie pri pozeraní. Roman topový