Poslední recenze (5)
Není čas zemřít (2021)
Pro mě zatím nejsmutnější Bondovka. Zápletka vedla k pěknému zakončení éry Daniela Craiga. Bohužel u záporáka jsem čekal zajímavější motivaci než jen osobní vendetu.
Svěrací kazajka (2005)
Snímek mě velice překvapil, postupný náběh si udržel moji pozornost v podstatě nepřetržitě. Je pravda, že v některých momentech je příběh dovysvětlen komentářem možná až příliš, což mi ale ani nevadilo, protože jsem nemusel tolik přemýšlet a mohl se nechat unášet atmosférou, která si mě chytla. Vzhledem k tomu, že pravidla, jak dokáže cestovat časem, nebyla zcela konkrétně definována, tak mi jinými kritizovaný konec ani nevadil a trochu otevřeně/neotevřeně to pro mě elegantně uzavřel.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Bylo to příjemné, k zamyšlení, vtipné. Dějová linka nebyla zbytečně náročná, i když by to možná film trochu víc posunulo, ale na komedii s myšlenkou to stačilo. Je pravda, že charakteristika postav nebyla příliš vystavěná na to, aby se divák mohl plně vcítit do manželky nebo i do dalších alkoholiků, což je podle mě pro toto téma také důležité. To se ale snažil vykompenzovat jinými prostředky. Vcelku to byla zajímavá a nezvyklá česká komedie, která má i něco do sebe.