Recenze (637)
Madžo no takkjúbin (2014)
Miyazaki to samozřejmě není, ale to nikdo snad ani nečeká. V porovnání třeba s hranou Negimou, což je naprostá zhůvěrilost, je tento film prostě fajn.
Vetřelec ³ (1992)
IMHO nejlepší vetřelčí film. Brilantní atmosféra a kamera...
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Scénář sice napsal můj oblíbenec Whedon, ale to nic nemění na tom, že čtyřka je jednoznačně nejhorším vetřelčím filmem. Film zachraňuje pouze brilantní výkon Signourney Weaver a i ta Winona se koneckonců celkem snažila..
Byl jednou jeden král... (1954)
Naprostá pecka, hlavně díky dvojici Werich - Burian, na které pohádka staví.
Princ a Večernice (1978)
Bývala to jedna z mých nejoblíbenějších pohádek, ale když na to člověk kouká dneska, tak srovnání s těmi nelepšími prostě nesnese. Hlavně kvůli princi, tuhle roli měli svěřit někomu lepšímu a hlavně charismatičtějšímu.
Labyrint: Útěk (2014)
Fakt špatný.
Na hraně zítřka (2014)
Všechno na tomto filmu je skvělé. Dokonce i Tom Cruise. A to už je co říct.
Dárce (2014)
No, je to špatný no.. ale zas to není aspoň tak zoufale dementní jako Divergent. Asi tak na úrovni Hunger Games. Místy je to i celkem koukatelný, ale za závěr jsem musel dát hvězdičku dolů. Chudák Jeff Bridges.
Ore no imóto ga konna ni kawaii wake ga nai - Season 2 (2013) (série)
No, první série byla lepší, tady už se v podstatě rezignovalo na děj, celé to táhnou postavy. Kuroneko forever.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Doufal jsem, že to bude lepší než jednička.. a nebylo.