Poslední recenze (657)
Duna: Část druhá (2024)
Zatímco první díl byl úchvatný po všech stránkách, ten druhý mě nechal chladným. Trochu nechápu všechna ta vysoká hodnocení - nebylo to špatné, ale ani bůhvíjak skvělé. 70 %
Fallout - Season 1 (2024) (série)
O hře jsem slyšel a vždy mě míjela. Seriál mě nadchnul atmosférou, příběhem, postavami i parádní filmařinou. Bylo to pro mě vystoupení z komfortní zóny, ale bylo to opravdu brilantní. Dávám plný počet za unikátní směs akce, dramatu a černého humoru. A opravdu skvělých herců! 90 %
Kosmonaut z Čech (2024)
Moc nechápu celkově nízké hodnocení právě u tohoto filmu. Je skvěle zahraný i natočený, vtáhnul mě a nepustil. Nebudu rozebírat zápletku, která samozřejmě v jádru není nikterak složitá - ale to ty nejlepší příběhy nikdy nejsou. Jde o to, že tento film má tu příběhovou linii skvěle postavenou a vše stojí na Adamu Sandlerovi, který opět dokázal, že je herec mnoha talentů. Skvěle zachycená samota, pochyby i smysl existence. Nejvíc mě na tom ale baví, že to není takové to artové honění si trika, nebo to tak aspoň nepůsobí - přes spoustu zajímavých prvků to celé vyznívá civilně, dokonce s pokorou k pointě přibéhu. Za mě jeden z nejhezčích filmů “z vesmíru” a těším se, až se na něj podívám znovu. 90 %, protože do role Petra obsadili snad jediného člověka, který to prostě neuměl pořádně zahrát…