Recenze (1 687)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Totálne ma dostala scéna na diaľnici kde Riggs šantí na prevrátenom stole a že Jet Li vie kurevsky rýchlo rozobrať zbraň. Finále vo vode s roxorom tiež malo grády a táto séria zrejme skončila jednou z najlepších častí. Tá prezentácia fotografií počas záverečných titulkov nemá chybu.
Vetřelec (1979)
Keď sa mi zacnie po klasickom sci-fi horore, vždy siahnem po tom najlepšom – ALIEN. A nikdy ma nesklame. Nehostinný vesmír, odporná loď, zákerný android a finálny boj osamelej ženy s netvorom v stroboskopickom svetle červeného alarmu ma vždy spoľahlivo vyčerpajú a pripravia na ničím nerušený, pokojný spánok rovnako ako hlavnú hrdinku.
Vetřelec ³ (1992)
Po prvom zhliadnutí sklamanie, no kvalita sa preukázala neskôr a stále sa zväčšuje. Po hororovej jednotke, vojnovej dvojke je trojka thriller. A tie výnimočne dobré ohlasy na directors cut, že by to bolo raz aj za 5*? Už sa teším.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Práve som štvorku videl znova v TV a je to s pribúdajúcimi rokmi horšie (už v kine som z toho bol sklamaný), na rozdiel od trojky, ktorá mi príde čím ďalej tým kvalitnejšia.
Skála (1996)
Áčkový akčňák na čele s hereckou elitou ktorú tvorí Sean Connery a Ed Harris, prvá Cageova pecka z akčnej trilógii, jediný Bayov film s mozgom, posledná dobrá úloha Michaela Biehna, soundrack na jednotku s hviezdičkou a plno hlášok „- Kámo, právě si si zrušil ferrari. - Nebilo mí!“
Nebezpečná rychlost (1994)
Môj naj naj naj akčňák, videl som ho skoro toľkokrát čo Terminátora 2 a to už je čo povedať. Dievča od vedľa Sandra Bullock (do ktorej som sa tu platonicky zaľúbil), už asi nikde nebola tak sympatická (rozhodne nie v dvojke) a po nemenej skvelom POINT BREAK ďalšia vynikajúca akčná úloha pre Keanu Reevesa. Jan de Bont sa vtedy zaradil medzi mojich najobľúbenejších režisérov, škoda že len na chvíľu.
Hledá se Nemo (2003)
Moja naj naj naj Pixarovka.