Recenze (1 636)
610 metrů nad zemí (2022)
Pěkný nápad, slušná schopnost místy vyvolat intenzivní pocit závratě. Na druhou stranu klišoidní vztahová fraška, zoufalé dialogy, o fyzikálních zákonech nemluvě. 50%
Všechno, všude, najednou (2022)
Kreativitou překypující hříčka, ve které se dost rychle ztratíte (ani se nesnažte všechny ty vesmíry pochopit, a zorientovat se v nich), ale jako zábavná jednohubka to funguje moc dobře. 70%
Proti ledu (2022)
Tohle mohl být parádní survival, ale vylezlo z toho vlastně něco dost triviálního, bez nápadu a s nakresleným ledním medvědem. 50%
Do morku kostí (2022)
Kanibalská romantická road-movie americkým zapadákovem hledající vlastní kořeny a osobnost. Ať už si pod tím představíte cokoliv. 50%
Iveta - Episode 3 (2023) (epizoda)
Nevím, ale začíná se mi zdát, že už to celé stojí jen na východňárské mluvě a jakoby vtipném pohledu na Romy. Není to málo? 40%
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Potácení se odnikud nikam, pofiderní vysvětlení "záhad", vtipných okamžiků velmi pomálu. 40%
Fargo - Insolubilia (2023) (epizoda)
Nádherné Halloweenské intro říznuté Burtonovou vánoční noční můrou. Vztah mezi Dot a tchýní se rozjel na plné obrátky, a šerif Tillman se toho taky nebojí. 90%
Evakuace (2023) (seriál)
Autentická drásající výpověď těch, kteří u toho byli. A samozřejmě se zcela správně vznesenými otázkami, jestli těch 20 let a spousty zmařených životů stálo za to. 80%
7 životů (2017)
Nápad výborný, provedení vcelku mizerné. Noomi hraje jak o život, snaží se z toho vymáčknout co to jde, ale rozhodně to nestačí. Logické díry, a totální scénaristická ignorace věcí, které by napadly i osmileté dítě, vedou celý film do pekel. 40%
Iveta - Episode 2 (2023) (epizoda)
O kousek lepší než E01, rozjíždí se nám více linek, a občas i parádně vtipný moment nebo hláška. 60%