Recenze (1 653)
Fargo - Bisquik (2024) (epizoda)
Téměř dokonalé. Vyústění na ranči má své drobné chybičky, ale závěrečná část u Dot v domě je prostě fargovsky dokonalá. 90%
Iveta - Episode 9 (2023) (epizoda)
Už to nějak dobíhá ke konci, nepředpokládám, že by to poslední díl někam vystřelil. A hlavně doufám, že se neuvažuje o 3 sérii, protože tohle už je vyčerpané. 50%
Iveta - Já se vrátím (2023) (epizoda)
Začíná temné období Ivetina života, a začíná taky její pomalý, ale už nezastavitelný pád. 60%
Invalida (2023)
Čekal jsem velmi málo, a dostal vrchovatou porci. Ultra vtipná nálož, jak v dialozích, tak v akci, tak v popisu postav, postaviček, a společnosti 90. let. 70%
Nejhlubší nádech (2023)
Honba za adrenalinem až za hranu možností - to je freediving na té nejvyšší úrovni. Nemám pro to pochopení, mám ale pochopení pro moc dobře natočený dokument o těchto lidech. 80%
Plavba za ledem (2024) (TV film)
Krásné záběry, zjevně fajn posádka, a i dost užitečných informací o Grónsku a klimatu. 80%
Průzkumník: Lávové jezero (2023) (TV film)
Lávové jezero je určitě zajímavý přírodní fenomén, ale zpracování tohoto dokumentu mě nějak výrazně nenadchlo. 60%
Iveta - Smím dál (2023) (epizoda)
Více barev, více flitrů, více úlisného Ládi Štaidla. 50%
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizoda)
Tentokrát zajímavý případ, i když pár logických děr se v něm našlo. Vedlejší Filipův příběh může jako spojka jednotlivých dílů fungovat. 60%
Fargo - The Useless Hand (2024) (epizoda)
Není čas, a hlavně ani chuť, na nějaké vyjedndávání - jde se do velkého finále, které promění ranč v pevnost. Gator už to neuvidí, Roy asi poprvé pochybuje, Munch si jede svoje. A Dot má nového, nečekaného spojence. 90%