Recenze (15)
Tobruk (2008)
Nemá to děj, nejsou tam žádné mediální hvězdy, nejsou k vidění žádné velkolepé bitevní scény a vlastně ani žádná pořádná akce. Jsou tu jen střípky vzpomínek na pár mužů, kteří se nesmířili s osudem ... Zdá se vám to málo?
Bathory (2008)
Možná pár zbytečných postav a pár minut navíc. A potulný mnich používající kolečkové brusle, kameru či gramofon....
Stalingradská bitva I (1948)
Film poplatný době, kdy se o výsledku války rozhodovalo ve Stalinově pracovně. Oceňuji přítomnost odpovídající bojové techniky včetně několika Panzer 38(t).
Elvis už odešel (2004)
Zachránil to recepční. "Velmi vtipné. A velmi nudné."
Napříč vesmírem (2007)
Mám slabost pro šedesátá léta, takže jsem navýsost spokojen. Hudba výborná, málo známé tváře dle mého spíš prospěly než ublížily. (A teď si asi po patnácté pouštím Strawberry Fields Forever ....)
Šťastný Luke - Daisy Town (1971)
Nemohu si pomoct: VOTE EVEREL DOLTON! (A já vám slibuji, že zbavím město všech prašivejch Doltonů)
Zajati vesmírem (1969)
Tak tenhle film údajně odstartoval spolupráci USA - SSSR v kosmu.
Pan Včelka (2007)
Sice blbost, ale bavil jsem se dobře. PODOJTE TY PESTÍKY, VY PRUHOVANÝ SRAČKY!
Mužská záležitost (1981)
Vždycky, když jsem se na ten film díval, jsem si říkal: dneska si těch stop všimnu. Nikdy jsem si jich nevšiml.
Tetovaný (1968)
A pozor, je tam schůdek!