Recenze (288)
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Má to spád, stabilní úroveň a většinou i dost emocí. Skvělý na zabití volnýho času a zvopáčko základů zeměpisu.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Dvě hodiny plný skvěle hrajících dětí, pařížský atmosféry a filmu na druhou. Ten malej modrovokej vykuk (mimochodem jeho kombinace studánkových očí a černých vlasů mi ke konci začala nahánět hrůzu) má talent, ale sám by zřejmě celej film na svých dětských bedrech neutáh. V tuhle chvíli nastupujou druhý housle, herecký esa jako Law, Kingsley, Lee a spol., a vzniká příjemnej rodinnej film, kterej nemůže urazit nikoho.
Donnie Darko (2001)
Výbornej příklad filmu, kterej se tváří, že je skvělej a děsně chytrej. Časový smyčky a všemožný v reálnym světě nelogický výjevy na mě zabíraly možná tak v mejch "intelektuálních" 18 letech, teď už mi to přijde okoukaný (je mi jasný, že to je film staršího data a v tej době by to pro mě byla bomba:)) Mladej Jake hraje dobře, pana králíka bych na maškarním potkat nechtěla a určitou kýženou atmosféru to celkově má, ale vedle toho je to jenom průměrná, roztahaná a nudná slátanina.
Harold a Maude (1971)
Moment, to sem tady jediná, kdo je puritánsky znechucen představou intimního vztahu starý - byť sebevíc energický - babky a kluka vypadajícího na 15? No v každym jinym ohledu je tenhle černohumornej film skvělej na zlepšení nálady a dost možná si po jeho zhlédnutí pořídíte banjo a pohřebák.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Přestože je forma tohodle filmu skvělá, první díl ji už zcela vyčerpal. Negativa: Neobjeví se tu jediná nová vychytávka, opakujou se trapnovtipy, Downey už je za zenitem, Law má knír a scénář je nevídaně přeplácanej. Pozitiva: Bavilo mě závěrečných 10 vteřin filmu.
Half Nelson (2006)
neskutečná nuda, kterou v tomhle případě nedokázal vykompenzovat ani dokonalej Gosling, ani relativně hluboký téma
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Jedno velký klišé za klišé. Ale jo - i přesto, že už mi není 15, stačí, aby tam hrál Gosling, a trapně a nesoudně dam s klidem 3 ***.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Blonďatá a dlouhovlasá Lisbeth vyndala nechutnej kroužek z nosu a vydala se na cigárko se svou dost podivnou rodinkou. Napínavý to bylo dostatečně a finální krvák stál za to. Jen ta kill bill dostaňsezhrobu scénka byla směšná.
Sekai no čúšin de, ai wo sakebu (2004)
Útrpně dlouhá nuda, uměle vyvolávaný emoce. Důvod, proč se sem tam podívam do japonský tvorby, je moje velmi výjimečná chuť ochutnávat jakousi čistou krásu, lehkost, přirozenost a naivitu. Tohle bylo absolutně mimo mísu..
Lovci hlav (2011)
Vůbec netušim, proč byl hlavní hrdina takhle naháněn, což přičítam supervysokému chlapci sedícímu přede mnou, jehož hlava mi zacláněla polovinu plátna a titulků. Ono to ale v tomhle filmu myslim nebylo podstatný, nějakou omáčku si kolem toho honu kočky na myš autoři vymyslet museli. Jako thriller to funguje a občasnej černej humor vítam. Btw. Roger je snad vůči střelbě, havárkám, kousnutím a nožíkům odolnější, než všichni Terminátoři a Balboové dohromady...:)