Recenze (29)
Duch doby - Stále kupředu (2011)
ta ekonomická část mě smíchy rozbrečela... neříkám, že mainstreamová ekonomie dává smysl, ale takové bláboly? že nemoc je dobré pro hdp? come on... je obv, že kdo je nemocný nemůže pracovat atd. a když vím, že tahle část je nesmysl tak prostě nevěřím ani těm ostatním
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
První díl překonal mé očekávání... potom v pár dílech slabší děj, ale konec mě zase přesvědčil, ze 5 si to zaslouží. tihle autoři umí načasovat formu:)
Catwoman (2004)
tu jednu dávám jen protože jsem to viděl s dabingem... ale jestli i originál je tak dementní tak musím dát odpad
Karate Kid (2010)
od catwoman jsem neviděl větší blbost
Spartakus (2010) (seriál)
asi jediný seriál u kterého jsem dal 13 dílu v kuse:)
Nepříjemná pravda (2006)
když pominu bláboly, které nám al nutí. tak nechápu co je na tomto dokumentu tak úžasné, že to dostalo oscara... jsem myslel , když to byla prachsprosta přednáška... za toto se davaj oscary? wtf
Avatar (2009)
příroda pěkná, ale vše ostatní stálo za prd, navíc i ten dabing...
Landův lektvar lásky (2009) (TV film)
natocenou zakladni skolou? desne lame zpracovani, obsah nehodnotim
Knoflíkáři (1997)
cesky pulp fiction:)
Karamazovi (2008)
Nejlepsi cesky film za poslednich deset let