Poslední recenze (140)
Neposkvrněná (2024)
Ničím extra výjimečné, clk klišoidní scénáristicky nijak geniální příběh z pro nás laiky atraktivního prostředí kláštera a světa jeptišek. Zpracování vizuálně příjemné, hezká kamera, příjemná hudba, herci ničím nevynikali, ale ani to nijak zvlášť nekazili. Představitelka hlavní hrdinky se tvářila pořád stejně (unyle a bez emocí), ale v závěru přitlačila na pilu a začala hrát, stejně jako scénárista, který překvapil a nebál se syrového drsného konce, za což dávám třetí *. Jinak se to ke mně nijak zvlášť nepřiblížilo...
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Předesílám, že nejsem fanouškem tohoto pseudožánru, kdy se na plátno přenese totálně umělý, hloupě vykonstruovaný, nabubřelý (ty dialogy to byla smrrrrt), patetický příběh bez pointy, bez emocí, prostě jen tak. Zbytečně vynaložené zdroje na všech frontách, regulérní škoda času a prostě všeho a už raději nebudu....
Sobík (2024) (seriál)
Excelentně napsaný, zahraný, vizuálně zpracovaný příběh hlavního hrdiny, který působí chvílemi jako šílený až neuvěřitelný. Nicméně život sám často přináší bizarní situace, ve kterých se ocitáme, takže za mě vše možné. Dlouho jsem neviděl tak precizně vykreslené postavy, pokaždé, když jsem měl pocit, že už je znám, tak překvapili - vývoj postav úžasný. Při sledování jsem chvílemi pociťoval úzkost, přitom jsem se nemohl odtrhnout a koukal na Donyho a jeho osudy dál. Moc jsem si to užil a pan Richard Gadd je za mě velký frajer (scénárista a režisér s velkým srdcem a talentem), smekám.