Recenze (50)
Pan Novák (1949)
No .. nazdar, když si člověk představí, co čekalo Marcellu Sedláčkovou a jak se to podobalo její roli, tak z toho až mrazí...
Kříž u potoka (1937)
Příjemné překvapení s uhrančivým M. Eliášem, jen ta Andula tam mohla mít více prostoru :o))
Tvoje srdce inkognito (1936)
Film samotný mě extra nezaujal, ale s Karlou Oličovou bych do Mante Carla rád :))
Loupežník (1931)
Noo, místy nelogické, hodně teatrální, ani mi to nepřišlo jako komedie, ovšem komické často. Ale za zaznamenání umění M. Hübnerová dávám 4* a hlavně za její Šmarjááá :)
Právo na hřích (1932)
Vtipné, ale ke konci poněkud zdlouhavé...
Srdce v celofánu (1939)
Film samotný mi nepřijde nějak extra hodnotný, ale Zitě Kabátové to zde nesmírně sluší :)
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
Velmi mě to překvapilo, velmi mě to potěšilo :)
Odsun (2010)
Působivé...
Černá labuť (2010)
U tohoto filmu jsem přestal dýchat - to ani není možné, jaký výborný výkon Natalie Portman podala, neskutečné, neuvěřitelné!!!!!!!!
Tajemství Jiřiny Švorcové (2010) (TV film)
Čekal jsem od toho více, škoda, mohlo tam vystupovat mnohem více lidí, zbytečně se některým dávalo více času. Myslím, že by si Jiřina Švorcová zasloužila více prostoru! Ale jsem rád, že se to s ní vůbec natočilo a hlavně odvysílalo. :)