Recenze (50)
Dráček Šikuláček a Méďa Oliver (1983)
Ty jo, pohádka mého dětství, musím dát pět hvězdiček, protože mě to vždycky dostávalo :o) ale tak minimálně 10 let jsem to neviděl :o)
Candy Candy (1976) (seriál)
Ach ty vzpomínky.. :) V kterém roce to tak mohli dávat???
Zlatovláska (1973) (TV film)
Velmi příjemná pohádka. Navíc Jorga Kotrbová je kočka... :)
Světáci (1969)
Čím víckrát tento film vidím, tím se mi zdá lepší a lepší :) a to vyskakování z okna všech hrdinů na konci, to je snad nejlepší.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Opravdu povedený seriál. Pro velké fandy tohoto seriálu vřele doporučuji knížku Blanky Kovaříkové - Rada Vacátko a jeho hříšní lidé, která seriál příblíží ještě více a je tu spousta informací o seriálu samotném, o jeho tvůrích, hercích atd. :)
Štika v rybníce (1951)
hrůzostrašné...
Pan Novák (1949)
No .. nazdar, když si člověk představí, co čekalo Marcellu Sedláčkovou a jak se to podobalo její roli, tak z toho až mrazí...
V oněch dnech (1947)
Bio Ponprepo - Cinefest 2010 - Spálená země 7. 1. 2010.
Velká přehrada (1942)
Jsem rád, že jsem se konečně dočkal tohoto filmu
Prosím, pane profesore! (1940)
Hledám pana prof. Ivana Hrozného :))))