Recenze (552)
Bude nám horúco? (2010) (TV film)
Slovenský dokument o globálnom otepľovaní, ktorý akoby vypadol z produkcie Al Gora. Kopec nepodložených žvástov a nezmyselných čísiel, ktoré nič konkrétne nedokazujú. Tvrdenia dotyčných si navzájom odporujú - jeden hovorí o poklese zrážok, druhý naopak o náraste. Takže celkovo zabitý čas a nulová výpovedná hodnota. Jedna * za technickú stránku.
Bunkr smrti (2008)
Za vizuálnu stránku a zaujímavý námet (nacistické experimenty ma vždy lákali), inak nehorázna blbosť.
Caprica - Pilot (2009) (epizoda)
SILA! Pilot ma naozaj dostal. Cakal som nieco ako Dallas a dockal som sa dokonaleho prequelu k BSG. Spojenie nabozenskej a technickej linie a to ako vlastne vznikli Cyloni je tak neuveritelne, ze to by to vlastne tak naozaj mohlo byt :D A pri scenach ked sa prvy krat vyslovuju mena Adama a Cylon ma az zamrazilo. Ku koncu som pozeral na obrazovku s otvorenymi ustami. Zatial je to jednoznacnych 10/10 a absolutna povinnost pre kazdeho fanusika BSG.
Captain America: První Avenger (2011)
Ultra-mega-retardovaný film, ktorého scenár musel písať niekto na tvrdých drogách.
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Keď tam udrel do bazéna kde sa pestovali zmutované klony kovový blesk rozhodol som sa, že triezvy tento film pozerať nebudem :)
Cela (2000)
Odporúča 9 z 10-tich psychopatov :)
Centurion (2010)
Jednoznačne najslabší Marshall, čo ma ako jeho obdivovateľa veľmi zamrzí. Oproti takým Dog Soldiers je to telenovela...
Constantine (2005)
Deti poslúchajte a nefajčite aby ste nedopadli ako John Constantine :)
Cradle of Fear (2001)
Jedna * za príbeh o snuffe.
Creepshow (1982)
Veľmi kvalitný mix rôznych hororových poviedok, za Debnu je to absolutórium!