Recenze (73)
Ghoul (2015)
Viděno ve 3D. Bohužel trochu zklamání. Film byl podávám jako o Čikatelovi a o Čikatelovi to skoro vůbec nebylo. Tak zkusím o něm jiný film. :)
Kmeny - Graffiti (2015) (epizoda)
Super záběry z metra!
Kmeny - Tattoo (2015) (epizoda)
Moc pěkné záběry, bohužel moc se o tetování člověk nedozví. Proto doporučuji dokument Starobylá tetování. http://www.csfd.cz/film/289678-starobyla-tetovani/
Kmeny - Tuning (2015) (epizoda)
Hrozná muzika! Nevim, proč se pořád opakuje?!
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (pořad)
Suchoše a Geňu mám rád, ale tento pořad mě fakt nudí. Hosti jsou zajímavý, ale mohli by se snima trošku bavit, a neřešit kraviny! Když bych to srovnával se Všechnopárty, tak to se vlastně ani nedá srovnat!
Rub a líc (2013) (pořad)
2.-Rub a líc vrcholového sportu: **** 8.-Rub a líc internetu ****
Šmejdi (2013)
Nevim co k tomu dodat. Prostě Šmejdi...
Lovci vody (2012)
Škoda, že to nebylo delší!
Marley (2012)
Nemůžu dát jinak, prostě výborný film!
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Je škoda, že ve filmu nevynikla tolik skvělá hudba. Bylo by to více tajemný.