Recenze (5)
Kábulské vlaštovky (2019)
Nie som si istá, pre koho je film určený. Ak pre ľudí, čo o Afganistane a jeho histórii veľa nevedia, tak je veľká škoda, že divákovi nepovedia viac informácií. Musí si ich dohľadať sám. A ak je pre ľudí, čo sa o túto oblasť sveta zaujímajú, tak tí sa nedozvedia nič nové. Dej ako taký neohromí, spracovanie sa mi však páčilo.
Divoké Rakousko: Stvořeno vodou (2018) (TV film)
Krásne zábery a “neopozerané” živočíchy. Ak ste ešte nevideli mihuľu potočnú bojovať s protiprúdom, tu ju uvidíte! Aj mnoho iného - strapaté potápky, hniezdiace kulíky, perlorodky...! Výborný dokument!
Mírová dohoda z Osla (2017)
Prvých 20 minút sa mi zdalo, že dokument jednostranne nadŕža izraelskej strane, potom sa to preklopilo a veľmi vyvážene ukazovali pohľad oboch strán konfliktu. Výborný dokument, ktorý pomáha pochopiť nálady v spoločnosti izraelcov aj palestíncov.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
"Kampáááák, Kuzmo Kuzmičiii?", tretí deň sa doma rozprávame a citujeme Prácheňského. Tejto cimrmanovskej hre dávam plný počet. A Svěrák je asi najsympatickejší človek na svete:)) Nie vždy sa pri jeho rozprávaní smejem, ale vždy sa usmievam a ďakujem za to:)
Šepoty a výkřiky (1972)
Veľmi nepríjemný film, ktorý však vo mne na moje prekvapenie zanechal celkom príjemný pocit. Z niektorých scén som mala silné zimomriavky. Hudba mi v tomto filme absolútne nechýbala. Všetko to mľaskanie, dýchanie, šušťanie perinami, hvízdanie vetra či šepkanie navodzuje tiesnivý pocit, ktorý ma sprevádzal celým filmom. Tikot hodín ako kulisa rozhovorov o ničom. Čo bolo na tom pozitívne? Slúžka Anna a jej úprimná láska a súcit. Láska, ktorá existuje aj v chladnom svete plnom chladných vzťahov. Vďaka tomuto momentu nevidím tento film tak depresívne.