Recenze (125)
Crash (2004)
Zvlastni kycovity film. Mezi odpadem a 4 hvezdama. Dam 4. Skvela hudba.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Aneb co dokaze kameraman a strihac. Podvod.
Cukrárna (2010) (seriál)
Ceskou televizi zachrani jiz jen urychlena privatizace. Dramaturga by meli nekde vystavit a kamenovat.
Černá smrt (2010)
Prijemne prekvapeni - 7/10
Červená světla (2012)
70%. Doslovný závěr to pokazil. Škoda. Jinak skvělé herecké výkony všech. Asi mrknu zase na Dokonalý trik.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Dal bych o jednu hvezdicku vic, ale mrkl jsem po druhem dilu jeste na Midsomer Murders, kde byl dil o lesnich dusich. No a ten rozdil byl dost znatelny.
Definice lásky (2012) (TV film)
Pane Viewegh, meli by napsat nejake poradne porno. Tohle jim proste vubec nejde. Ale kdyz to verejnopravni televize koupi, tak... ze jo...
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Promarněná šance, škoda.
Devatenáct klavírů (2008) (TV film)
Po dvou zkazenych vecerech (Vetchy bloudi vodou + Dasa s Preissem) opet prijemny vecer s CT.
Diktátor (2012)
Velka role Eda Nortona. :-)