Recenze (125)
Občanský průkaz (2010)
90% soucasnych ceskych filmu popisuje dobu minulou a davno minulou. Boji se soucasni autori soucasnosti?
Obhájce (2011)
Velmi dobrý film, během dvou hodin neztratí tempo. Potlesk. Pro příznivce právnických filmů a seriálů: Damages je lepší.
Ocelová pěst (2011)
neuveritelna slatanina se slusnou kamerou - doporucuji si to pustit hned po Warriorovi
Odpočítávání (2010)
Neco tomu chybelo. Strnula kamera, ospala rezie?
Odsouzené (2009) (seriál)
Musel jsem upravit sve hodnoceni smerem dolu. To je tak zoufale nataaaahleeee..... A porad stejne unavne otravne sceny. Uz neeee....
Ochrana státu (2008)
Skvele herecke vykony.
Olověná bublina (2006) (seriál)
Po ctyrech dilech musim konstatovat, ze je to utrapene, utahane stejne jako zivot hlavniho hrdiny. Ze by zamer?
O pokladech (2012) (TV film)
Skvělý Švehlík, jako obvykle otřesný Kraus. Kupodivu dobrý Dyk. Ze všech nových pohádek, jasně nejlepší.
Opravdová láska (2007) (TV film)
Vyborna hudba, jinak zadna slava. Porad se mi vracela do hlavy veta: Ma me rada nebo ne, trham ostny kaktusu.
Osmy (2014) (TV film)
Zklamání. Tak nerealistické chování postav se jen tak nevidí.... Komedie? Kde byl fór? Snad sci-fi...