Recenze (63)
2012: Soudný den (2008)
Po dlouhé době mě nějaký film donutil napsat komentář, mrzí mě že zrovna ten negativní. Na film 2012, který má přijít do kin tento listopad se velmi těším, tak jsem si říkal, že tohle by mohl být slušný předvoj. Ale že dostanu takovouhle srágoru, to jsem nečekal ani ve snu. Směšný efekty, naprosto stupidní dialogy a nejtrapnější konec filmu, co jsem snad v žiotě viděl, během těch 92 minut jsem asi 50x musel zadržovat zvracení. Jediné co mě u toho filmu drželo, byla vidina závěrečné katastrofy, kterou jsem bohužel nedostal. Jestli vám můžu dobře poradit - NEKOUKEJTE SE NA TO, BUDETE LITOVAT HODINY A PŮL ČASU!!! RADŠI BĚŽTE DO HOSPODY, BUDE TO PRO VÁS ZDRAVĚJŠÍ!!!
Grandhotel (2006)
Jako prostě bylo to dobrý, docela jsem jako prostě bavil , navíc jako prostě studuju v Liberci, takže záběry Ještědu mi jako prostě přišly takový příjemně nostalgický a jako prostě Dulava v roli recepčního byl jako prostě krutej :o)
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Čekal jsem, že to bude o dost horší. Neustálá akce mi nedovolila se nudit a přiznám se, že v několika momentech jsem měl i trochu stažený půlky ;o) Z nostalgie a vřelého vztahu k oběma druhům monster ještě jednu * dodatečně přidávám ;o)
Suprhrdina (2008)
Až na pár momentů (tim myslim opravdu 2) to byla šílená trapárna, kterou bylo vážně dost těžký dokoukat.
DOA: Na život a na smrt (2006)
Jednoduchočký děj značně převyšují akční a obojové scény a v neposlední řadě přítomnost neskutečně krásnejch bab - mňamiiiii :o)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Rambův návrat je teda dost drsnej. Části těl lítaj všude kolem, což teda není na škodu, pokud u toho ovšem nejíte :o)
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Poslední díl této velmi vydařené trilogie už je o malinko slabší, než předchozí dva, ale i tak je to pořád vynikající zábava, která neomrzí. Jsem rád, že všechny důležité postavy byli ve všech třech filmech.
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Kvalitativně srovnatelné s jedničkou. Frank Drebin se nezastaví před ničím a je to jen dobře :o)
Bláznivá střela (1988)
Tak tuhle trilogii už jen tak něco v podobném žánru nepřekoná. Kamenná tvář L.Nielsena musí odrovnat každého, co se týče příběhu a režie, tak se snad taky nedá nic vytknout.
Těsně vedle (2007)
Průměrná romantická komedie na už ne moc originální téma, ovšem se sympatickými představitelkami hlavních dámských rolí.