Recenze (95)
Péčko pro začátečníky (2003)
Ale, ale vzájemné kopírovaní amerických teeneagerských komedii už tu mnohokrát bylo. Za to že jsme vypnul mozek tak **. Lepší volba Sex bomba od vedle.
Pina (2011)
3. MFF Cinema Mundi Brno
Podivní (2010)
The Crazies není čistokrevný zombie horor, neboť nám tam zombíci mluví, jsou rychlí jako normální lidé a dokonce nosí sebou nějakou tu brokovnici či sekáček na maso. V prvé řadě mě v prvních 15 mintách zaujala perfektní kamera jak snímá detaily, ale postupem času se nějak vytrácela. Za to atmosféra se držela po celou dobu. A čert to vem....přišlo mi to mnohem uvěřitelnější než jiné zombie horory. Takže za skvělou zábavu dávám čtyři kousky.
Podzimní tance (2007)
3. MFF Cinema Mundi Brno
Post Tenebras Lux (2012)
4. MFF Cinema Mundi Brno
Rozchod Nadera a Simin (2011)
3. MFF Cinema Mundi Brno
Rychle a zběsile 5 (2011)
Kdyz vypnete mozek tak dáte 5 hvězd, ale když ho zapnete je z toho pouze 1.... já jsem ho zapínal poměrně často tak kompromis za 3. Nic víc ani nic méně.
Sběratelka (2008)
3. MFF Cinema Mundi Brno
Sbohem, Bagdáde (2010)
2. MFF Cinema mundi Na snímku je hlavně zajímavé to že nám vůbec poprvé ukazuje odvrácenou stranu konfliktu v Iráku s pohledu obyčejných lidí a především nám líčí jejich mentalitu. Ale díky slabším hereckým výkonům tento snímek hodně strádá. Mě to osobně tolik nevadilo, protože takových snímků, alepsoň já osobně, si musíme vážit. Mehdi Naderi bohůžel dlouho nic nenatočí protože zrovna strádá v Íránksém vězení a to kvůli tomu že tento film vůbec natočil.....
Sedm (1995)
Nejlepší Thriller který jsem kdy v životě viděl, snímek kde lest vyhraje nad beznaději. Konec filmu me doslova zvednul ze židle a v otevřené puse mi už dávno vyschly sliny. David Fincher je muj nejlepší režiser a na dlouho zůstane