Recenze (14)
Red Notice (2021)
Vybočuje hlavně tím, že se nejedná o klasickej Skála film. A duo Johnson & Reynolds prostě bude vždycky fungovat. 9/10
Kobra 11 - Venkovan (2013) (epizoda)
Možná nejlepší díl celé Kobry 11. Semir s Benem hází jeden "Witz" za druhým a malebný německý venkov jen podtrhává tuhle parádní akční podívanou. "Tak ti gratuluju, dostal jsi tu svini."
Love Island (2021) (pořad)
Tak tu máme další pěknou reality show převzatou ze zahraničí. Ovšem stejně jako tam, i tady se jedná o otřesnou podívanou vyloženě na vlastní nebezpečí.
Případy 1. oddělení - Poslední případ (2016) (epizoda)
“No vida, a pak že je pravda ve víně.”
Like House (2021) (pořad)
1* za Jenise
Nečum na mě show (2021) (pořad)
Mysleli jste si, že nic horšího, jak Soukupův Premiér, se už v televizi nemůže objevit? Chyba. Může.
Hotel Kokořín (2021) (seriál)
Myslím, že odpady od místních diskutérů a hodnotitelů jsou trošku přeháňka. Tohle hodnocení si zaslouží daleko horší počiny, než je právě Hotel Kokořín.
Kobra 11 - Okno (2009) (epizoda)
Rozhodně jeden z nejlepších dílů série - nástup nové šéfové ve velkém stylu a epizoda hemžící se hláškami v čele s Vinnetouem Kozlowskim. Za mě to je jasných 5/5.
Premiér - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Scéna z Duelu JS byla samotným vrcholem celého dílu. Stejně jako předchozí díl, byl i tento počin pouze na vlastní riziko.
Nedotknutelní (2017)
Přiznávám, že jsem to čekal daleko horší. Ač je to remake, pro mě dokonalých Nedotknutelných s Omarem Sy, nemůžu říct, že by to byl nějaký zásadní propadák. Ale taky žádná hitparáda. 65%