Recenze (189)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
herci jsou od toho, aby hráli. tady hráli velmi dobře (zvlášť Leoš). film má být od toho aby zaujal, což se nestalo. snad by mu pomohlo rychlejší tempo, nebo méně předvídatelných scén... nebo lepší diváci..... :) 70%
Horší už to nebude (2006)
perfektní film poslední doby, který vás do svého příběhu zamíchá... 97%
Měsíc Lakotů (1992) (TV film)
Podle mě jeden z nejlepších indiánských westernů. Nikdo nelže, nekrade a tak to chodí mezi přáteli.
Chobotnice z II. patra (1986) (seriál)
jedna za ty chobotnice, ale už od dětství se mi tyto snímky hnusily.
Nástrahy velkoměsta (1984)
občas to kazí hluchý místa, ale celkem pěkné odpolední nenáročné podívání.
Ed Wood (1994)
celkem dobrý, ale snímek docela ztrácí tempo a to mu dost přitěžuje
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
mám rád tyhlety anglický komédie. je to vítaná změna a člověk se opravdu nasměje. (občas) 72%
Policajt ze sámošky (2009)
Taková milá průměrná komedie, u které se dá občas i zasmát.
Moji přátelé III (1985)
už o mnoho slabší, ale pár vtipných kousků pořád má.
Laura (1944)
hmm 95%