Recenze (189)
Univerzální uklízečka (2005)
Opravdu dobrá legrace, kterou rád shlídnu ještě několikrát.
Led Zeppelin DVD (2003) (koncert)
Ještě lepší než Forrest Gump, když už v ničem jiném, aspoň podle %
Led Zeppelin: The Song Remains the Same (1976)
Nejlepší kapela všech dob, což?
Úsměv Mony Lisy (2003)
Film, který mě pohladil po duši jako jeden z mála ze současný americké tvorby.
Shrek Třetí (2007)
Kupodivu musím říci, že se mi trojka líbila víc než druhý díl.
Návštěvníci (1993)
Bláznivá komedie, která mi zvedne skoro vždy náladu. Jean Reno je výborný a Christian Clavier jako Uj co smrdí jako hnuj super. Holoto všivá.
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
Když 99% američanů nezná Evropské souvislosti a ani neví jak vypadá brnění a člověk v něm, tak se musí i pro "kulturou" oplývající zemi udělat výběr, aby to aspoň někdo pochopil. Některé scény byly vtipné a Reno s Clavierem to celkem dost zachraňuje, ale jak mám Návštěvníky rád, toto je porce filmového umu pro mě 2x vyzvracená a znova pozřená.
Ronin (1998)
De Niro s Renem je vynikající dvojka. Film potěší, i když dokonalý není, je to světlá výjimka. Tříska byl zajímavý...
Big Lebowski (1998)
Pokud by se vypustilo slovo fuck, tak by asi ze scénáře vznikl zpola popsaný kus papíru.