Recenze (4 016)
Absolon (2003)
Ne opravdu ne... Toto se nepovedlo :(
Ad Astra (2019)
Kvalitně natočený, po vizuální stránce působivé a plné super efektů... To je asi vše, jinak opravdu nudné a zapomentutelné... Nevím nějak se to nepovedlo či mě to neoslovilo...
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Ano 100% a 5 hvězd... Nic víc nic míň
Agáta Jaromíra Soukupa (2022) (pořad)
Lol prej : Některá chce pořád a některá pořad... 😀😀😀😀 - - - - - - Nevěřil jsem, že Soukup může klesnout takto hluboko... Toto už není ani na dno, tohle je úplně v řiti...!!! Nechápu, že mu mohla takto vymrdat mozek, teda jestli nějaký měl 😀😀😎😎😎
Agent bez minulosti (2002)
Klasika za 5hvězd
Agent na útěku (2012)
Zajímavý námět na film, ze kterého se stala slušná řežba...! Dobrý konec filmu, který vše vyřešil...
Agent z Hong Kongu (2001)
Další super komedie plná hlášek, rvaček a taškařic... Ty nepovedené záběry jsou vždy pro radost a jako odměna...
Air America (1990)
Příběh o válce, která vlastně nebyla, na místě který neexistuje, pašování zbraní a hlavně drog ze kterých se toto vše financuje...! Slušný díl a super natočené...
Air Force One (1997)
No asi takto je to kvalitně natočený film ale, zase nic výjimečné bez čeho by člověk nemohl žít.. Jinak ten konec byl jasný od začátku a rozhodně nepřekvapí
...a jitra jsou zde tichá (2015)
Velká vlastenecká válka trochu jinak a přesto parádně natočené...! Musím teda uznat, že pohled na tyto vojandy je krásný a jsou to nádherné herečky...! Souboje v lese reálně natočené. A konec..?! Ano válka opravdu není pohádka jako v amerických filmech kde to končí Happy endem :P