Recenze (1 838)
Kovář z Podlesí (2013)
tady nekdo potreboval prachy :(
Vesnice (2013) (seriál)
davam tomu velke sance. ten klucina co hraje mladsiho syna je vybornej. jen ta hudba, ta me obcas sere.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Naprosto nudny a otresny start.
Spy Kids 4D: Stroj času (2011)
Blbe, ale neni mi 10let. Tudiz nehodnotim.
Dobrodružství Žraločáka a Lávovky (2005)
Nehodnotim. Nejsem uz decko. Moje deti jsou z toho nadsene, me to silne nabavilo.
Autoportrét (1989)
Proc tenhle kousek neni na DVD Complete of J Svankmajer ???
Titanic (1997)
Nebudu to komentovat. Mne to proste nebavilo a nudilo :(
Lišáci, Myšáci a Šibeničák (1970)
Musím uznat, že Liška byl vážně geniální skladatel.........i když Zemana mám nejradši...............jé Kraus měl vlasy :-D