Recenze (376)
Rivalové pod rudým sluncem (1971)
Dobrý, na rok vzniku pěkně krvavý western se sympatický duem Bronson-Mifune a parchantem Delonem. Jen ta Uršula není nic moc a film zbytečně zpomaluje. 70%
Valachiho svědectví (1972)
Hmm, tak napodruhé mi ten film přílíš nesedl. Děj je sice zajímavý, ale zpracování i scénář jsou strašně rutinní. Ničím vyloženě neurazí, ale ani nijak nepotěší. Ventura má dost málo prostoru, herci vedlejších rolí taktéž. A co Bronson? Jak už zde bylo napsáno, na roli se nehodí. Při scéně, kde má projevovat smutek a rozzuřenost zároveň, jsem málem vyprskl smíchy. Vypadal, jak kdyby mu někdo strčil ananas do zadku. Hudba je nevýrazná. Co se týče těch několika humorných scén, tak ty působí jak pěst na oko a vůbec se sem nehodili. A dalším hřebíčkem do rakve jsou oba české dabingy. V tom první dabuje asi patnáct postav Vaculík a ten druhý je hrozný kompletně. Za dabingy tvůrci sice nemůžou, ale výsledku to nepřidá. Když to vezmu kolem a kolem, 55 procent je maximum co můžu dát.
Věc cti (1993)
Rozhodně podařená gangsterka. Viděl jsem tu 180 minutovou verzi a vůbec jsem se nenudil. Pro mě je to nejlepší režisérův film. Kam se hrabe Ďáblův advokát. 80%
Odstřelovač (1998)
Zcela upřímně bych tomu dal 45 procent a dve hvězdy, ale když vidím zdejší hodnocení, tak to na těch padesát procent zaokrouhlím. Navíc Dolph je prostě sympaťák. EDIT: Ty tři hvězdy jsou fakt moc 🙂
Zločiny mužů (1984)
4 nezapomenutelné scény (pan doktor a ukázka jeho metod, rozdrcení penisu, vyvrcholení trojky vpodobě kudly v krku a samotný konec), ale jinak tomu něco chybí. Plně se ztotožňuju ze zdejším hodnocením. 65%
Nedokončená novela (1976)
Musím souhlasit s tím, že je to neskutečně (až absurdně) překombinované, ale naštěstí film obsahuje vícero vtipných hlášek a v čem jiném nakope Bronson prdel Freddy Kruegerovi a Jeffu Goldblumovi. S nimi navíc souvisí i nejlepší scéna celého filmu, a to ta s výtahem. 55%
Studený pot (1970)
Pěkně obsazený, ale po hříchu tuctový snímek. Souhlasím s Wacoslavem. Režisér natočil několik dobrých filmů, tenhle mezi ně ale nepatří. Navíc oba české dabingy stojí za hovno. V prvním mluví Pomeje snad deset postav a v tom druhém je zase otřesně obsazený Dvořák na Bronsona. 50%
Hvězdné války podle Turka (1982)
Společně s turecký Rambem je to nejhorší film, co jsem kdy viděl, ale oba tyto filmy jsou tak vtipné, že to hravě strčí do kapsy většinu komedií. Na tomhle bijáku je katastrofální úplně všechno. Od střihu přes kostými až po zvuk. Nutno vidět!!!!!!!
Posel smrti (1988)
Nepříliš zajímavý thriller, který se mezi mormonama odehrává jen chvíli. Co se týče Bronsona, tak i když už je starý, stále má charisma a účastní se i dvou bitek s extra slizkým týpečkem. Kromě nich je ve filmu honička s kamiony (nejlepší scéna filmu), přestřelka a úvodní masakr, kde to nekompromisně schytají i děti. Režisér natočil i s Bronsonem i lepší kousky, ale žádná hrůza, jak jsem se obával, to není. 55%
Velvyslanec (1984)
Hodně velký průměr, ale ten závěrečný masakr stojí za to. 50%