Recenze (23)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Nejlepší díl celé ságy
Hořící keř (2013) (TV film)
Bravurní seriál / film po všech stránkách, počínaje režií, scénářem i hereckými výkony skvělé T. Pauhofové, I. Trojana i např. V. Kotka. Zachycujíc takto významnou událost v našich dějinách je jen s podivem, že látku natočila soukromá televize a s polskou režisérkou.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Tak tenhle film me uplne minul. Velke ocekavani vzhledem k hodnoceni, po shlednuti pro me nepochopitelnemu. Neuveritelne naivni pohled na problematiku, ktery me nicim nezasahl, coz je u teto latky snad ani nemozne.
Interstate 60 (2002)
Musím dát plný počet hvězdiček, protože takhle originální a zábavný film jsem dlouho neviděl. Chvíli mi trvalo než jsem si zvykl na ty trochu bizarní upovídané postavy a situace, pak jsem se ale do toho světa plně ponořil a byl jsem úžasně spokojený, film protekl jako voda. Bravo.
Koleje osudu (2013)
Ano, bylo to takove predvidatelne, a dalo se s latkou mozna nalozit lepe, nic to ovsem nemeni na mem pocitu, ze to byl vyborny film s vybornymi hereckymi vykony, a samozrejme velice silny.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Tohle je fakt špatný. Bez děje a stokrát převařené hity, tomu už chyběl jen možný příchod kouzelníka.
Mr. Mercedes - Season 3 (2019) (série)
Strašně ve mně tahle série evokuje seriál Fargo. V tom nejlepším možným směru. Sice trochu bez toho černého humoru, ale jinak situacemi úplně.
Návrat zbloudilého pastýře (2004) (TV film)
Pamatuji si tento film, viděl jsem ho kdysi na Štědrý den a uvízl mi v hlavě do dneška. Moc krásný a citlivý film s vynikajícím Vladimírem Javorským v hlavní roli. Škoda, že ho snad od té doby nebylo k vidění.
Nezvěstní - Série 2 (2016) (série)
Za dlouho nejlepší co jsem viděl. A to jsem už viděl celkem dost.
Odhalení (2019) (seriál)
Mrazivá záležitost, úžasné herecké výkony.