Recenze (23)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Nejlepší díl celé ságy
Poslední představení (2020) (seriál)
Dechberoucí zmapování éry nejlepšího sportovce všech dob ! Dokument, ale napínavý, dojemný, nabízející možnost pochopit jeho přístup k basketbalu, ale vlastně ke všemu co dělá. Někdy sice ne zrovna sympatický, ale je to přesně to co odlišuje průměrné nebo výborné od nejlepších. Býk tělem i duší.
Mr. Mercedes - Season 3 (2019) (série)
Strašně ve mně tahle série evokuje seriál Fargo. V tom nejlepším možným směru. Sice trochu bez toho černého humoru, ale jinak situacemi úplně.
Zone Blanche (2017) (seriál)
Pět hvězdiček za úžasnou atmosféru serialu
Papírový dům (Netflix verze) - Série 3 (2019) (série)
Rozjíždělo se to pomaleji a nějaké věci mě tam vyloženě štvaly, přesto mě to minimálně od poloviny vtáhlo a fungovalo to.
Odhalení (2019) (seriál)
Mrazivá záležitost, úžasné herecké výkony.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Tohle je fakt špatný. Bez děje a stokrát převařené hity, tomu už chyběl jen možný příchod kouzelníka.
Návrat zbloudilého pastýře (2004) (TV film)
Pamatuji si tento film, viděl jsem ho kdysi na Štědrý den a uvízl mi v hlavě do dneška. Moc krásný a citlivý film s vynikajícím Vladimírem Javorským v hlavní roli. Škoda, že ho snad od té doby nebylo k vidění.
Nezvěstní - Série 2 (2016) (série)
Za dlouho nejlepší co jsem viděl. A to jsem už viděl celkem dost.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Včera jsem dokoukal poslední díl páté série a nevím, co s tím budu dělat, bude to těžké bez Walta ...