Recenze (157)
Hodina tance a lásky (2003) (TV film)
Zvrhlost fašismu nahlédnutá z poněkud nezvyklého úhlu...
Hořký podzim s vůní manga (1983)
Asi zase jedna z "dobrovolně-povinných" koprodukcí FSB!
Hospoda (1996) (seriál)
Na produkci Novy to je dílko z těch lepších...
Hrabě Drakula (1970) (TV film)
Po mnoha letech jsem tuto adaptaci shlédla s velkým zájmem,zvědavá, jakým dojmem na mne zapůsobí. Byla jsem příjemně překvapena, že přes střídmost efektů (vzhledem k době vzniku víceméně z nutnosti) je i dnes dobře koukatelná! Černobílost jen podtrhuje pochmurnost tématu a již zmíněná absence přemíry efektů mne jako diváka nezahlcuje a neznechucuje jako ta verze s Gary Oldmanem. Drakula je zde zpodobněn jako poctivý upír a nikoliv jakýsi kříženec s mimozemským vetřelcem! ...Zkrátka, jak se říká - méně někdy znamená více, pane Coppolo!
Hrdina až do konce (2017)
Samovi Elliotovi plný počet hvězdiček!
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Mám ráda záznamy divadelních inscenací, jelikož se na tato představení obvykle do divadla nedostanu... a tohle patří ke špičkám v posledních deseti letech. Nedovedu si v hlavní roli představit nikoho jiného, než Báru Hrzánovou!
Ikarie XB 1 (1963)
Docela zajímavá sci-fi z doby, kdy se v českých filmových luzích tento žánr příliš nenosil, maximálně jako parodie.
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Ach jo! I když se tu snažili ti nejlepší herci té doby, tak... ach jo!
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Málokdy se "pokračovacímu" dílku podaří dosáhnout úrovně filmu, na který navazuje. Toto je příklad, kdy se to tvůrcům podařilo!
Jak se naučit švédsky (1979) (TV film)
Škoda, že tuto komedii žádná TV stanice dlouho nevysílal! Když jsem ji před x lety viděla, po dlouhé době jsem se srdečně smála! Na rozdíl od většiny tehdejších neslaných - nemastných "komedií" tahle měla (na tehdejší dobu) "šťávu"!