Poslední recenze (20)
Oppenheimer (2023)
“How can I save my little boy from Oppenheimer’s deadly toy?” Brilantní filmařina - audiovizuálně, herecky, myšlenkově a poprvé od Inception mě Nolan zase opravdu vtáhl a pohltil. Krásný žánrový chameleon, analogová 70mm projekce jako bonus a jdu studovat Bhagavadgítu :) 9/10
Čas hanby mlčení naděje (1990) (TV film)
A proto se, milé děti, neříká komunisti, ale zasraný komunisti.
Utøya, 22. července (2018)
Ty to prostě nemůžeš pochopit...ale poslouchej, co ti teď řeknu, ano? Neskutečná emocionální šleha a palec nahoru tvůrcům, že se to rozhodli natočit zrovna takhle - realisticky, v zásadě bez Breivika a na jeden záběr. To tísnivé napětí v prvních výstřelech a hrobové ticho v kině do závěrečných titulků, si budu pamatovat hodně dlouho 9/10
Poslední deníček (16)
Hudba 2023
1. Black Country, New Road - Live at Bush Hall
2. Sufjan Stevens - Javelin
3. Lana Del Rey - Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd?
4. Neil Gaiman - Signs of Life
5. Kafka Band - Das Process
6. Algiers - Shook
7. HMLTD - The Worm
8. Marie Putnerová: Laila Tov
9. Joanna Sternberg: I´ve got me
10. Aesop Rock - Integrated Tech Solutions