Recenze (78)
Specialisté - Na scestí (2017) (epizoda)
Normálně by se měl tento díl hemžit policejníma auty a zásahovkou...scénárista by se měl obeznámit s policejním postupem pokud se jedná o útěk z vězení a následovně jak to vypadá při únosu... diletantský díl !!!!
Americký sniper (2014)
Filmy jako je např.Predator,Comando,TopGun,nebo Četa si pustím občas i dva až třikrát za rok....tento film mi stačil jen jednou a ani jsem to nedokoukal psychlogické filmy nemám rád , jsou lepší filmy např. Království...
Pán času (2005) (seriál)
ze začátku pecka bohužel pak přjide totální zmatek a chaos.....od šesté série jsem ukončil sledování......
Pavouci z vesmíru (2010)
Začátek má hlavu i patu,pak je to překombinované, oceňuji hlavně propracovanost emzáků i za dne...takže díky efektům tři hvězdy.Kdyby seriál končil porážkou mimozemštanů tak by to bylo za pět hvězd.
Den nezávislosti (1996)
Tento film se podle mého měřítka zařadil mezi kultovní. Den nezávislosti 2 tomuto snímku nesahá ani po kotníky.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Čekal jsem pecku film,bohužel je to zbytečně komplikované. Ty dvě hvězdy jsou jen za efekty,ale je to ten typ filmu na.který se kouknete jen jednou a do budoucna nemáte důvod se na něj znova podívat.Film Bitevní loď je o 70% lepší pokoukání.
Modrý kód (2017) (seriál)
No to je síla...vše úplně mimo realitu...tento seriál měl být prodán do KLDR a tam i též natáčen,tam lidé věří každé kravině co se v televizi ukáže....lidi neblbněte vždyť budeme celému světu pro prdel!!!
Labyrint - Série 2 (2017) (série)
Nedosahuje to kvality první série, ale i tak je první díl koukatelný,jsou tam i akce,osobně jsem se u toho nenudil...ale hodnotím zatím uvážlivě,nechci hodnotit celou sérii jen na základě prvního dílu.
Spravedlnost (2017) (seriál)
Nemastné neslané začátek je utananý...zatím první dil hodnotím střízlivě a z pohledu diváka co čekal zábavu(detektivku) doufám,že se to rozjede,pak přehodnotím i hodnocení...
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
po prvním díle velké zklamání a hlavně nuda....